نفس
کاش می توانستم آنچنان عمیق نفس بکشم
که تا مدتها نیاز به نفس کشیدن نباشد.
کاش در هر نفسی که می کشیدم
طعم خوش زندگی را احساس می کردم
اما آنقدر هوای اطراف آلوده گشته
که دم کوتاهی را به غنیمت می شماریم.
شاید در نفس بعدی زندگی راتجربه کنیم.
خداوندا چه بر سره ما آمده ؟
که دیگر نفس کشیدن هم برایمان سخت گشته؟

+ نوشته شده در دوشنبه بیستم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 21:6 توسط مهسا
|